JAK
DZIAŁAMY?

Skontaktuj się z nami

To pierwsza rzecz jaką powinieneś wykonać ze swojej strony. Kontaktując się z nami ustalimy dogodny dla Ciebie termin spotkania, na którym nasz specjalista ustali Twoje potrzeby i doradzi najlepsze rozwiązania.

Spotkajmy się

Aby finalna ocena zapotrzebowania i możliwości instalacyjnych była określona prawidłowo konieczne jest aby specjalista miał wgląd w warunki techniczne panujące w Twoim domu lub firmie. Wiele firm przeprowadza audyt fotowoltaiczny zdalnie bez osobistego audytu co jest nieprofesjonalne i wiąże się wieloma błędami podczas instalacji, jak i dyskomfort w późniejszym użytkowaniu. Chcąc uniknąć niedogodności które mogą się pojawić na starcie, konieczne jest aby specjalista ocenił warunki techniczne naocznie.

Audyt

Sam proces audytu jest bardzo ważnym elementem rzutującym na prawidłowo dobrany system fotowoltaiczny. Zadaniem audytora jest uzyskanie jak największej ilości informacji technicznych mających znaczenie w procesie doboru fotowoltaiki. Kluczowymi informacjami między innymi będą: wysokość rachunków za energię elektryczną, informacje techniczne zawarte na rachunku (moc umowna, punkt poboru energii elektrycznej, kompleksowa umowa z dostawcą), rodzaj konstrukcji dachu oraz poszycie, projekt dachu, lub w przypadku instalacji naziemnej jej umiejscowienie i odległość.

Wycena oraz projekt

Na finalną wycenę instalacji fotowoltaicznej wpływa wiele czynników jak: rodzaj paneli fotowoltaicznych, rodzaj zastosowanego falownika, oraz poszycie dachu które określa rodzaj montażu paneli. Mając już sprecyzowane zapotrzebowanie i rodzaj sprzętu przystępujemy do projektu technicznego z rozmieszczeniem paneli oraz resztą instalacji.

Decyzja klienta

Do tego etapu nie jesteś do niczego zobowiązany. Audyt oraz wycena jest bezpłatna. Następuje moment podjęcia decyzji o podpisaniu umowy. Do tego etapu również potrzebne jest spotkanie z doradcą.

Podpisanie umowy

Procedura zawarcia umowy jest standardowa jak w przypadku większości umów podpisywanych poza lokalem sprzedaży. W tym celu konieczne jest osobiste spotkanie z doradcą celem złożenia stosownego podpisu.

Ustalenie terminu i montaż

Kiedy umowa jest już podpisana pozostaje określenie terminu montażu, który może być zrealizowany w terminie  2 tygodni od dnia podpisania umowy. Wszelkie ustalenia lub zmiany przed dotarciem ekipy montażowej na miejsce należy ustalać z osobami koordynującymi montaż.